söndag 20 juli 2008

Trött men glad

Nu är jag hemma igen efter 4 hektiska men väldigt spännande och roliga dagar i storstaden. Jag har verkligen haft grymt kul, bilder utlovas men jag måste bara hinna titta på dem först också :) Kom hem i fredags kväll, men så var det avresa till storasyster i Värmland igår för att fira hennes 40-års-dag. Härligt att träffa släkten (länge sen), men väldigt skönt att sitta hemma vid datorn just nu och slippa leva i resväskan :)

Har såklart inte hunnit pyssla nåt på sistone, men fick med en massa fina gamla foton hem igår som jag ska scanna, och en stooor korg med loppis-band som mamma fyndat - tack ♥ Men jag har inte hunnit visa en del "äldre" layouter, så ni får en som legat på lager en stund :)



Gjord med mina favvisar SassafrasLass och Making Memories, och spets, knappar och annat hysch-pysch :) Nu ska jag fixa och trixa lite här hemma, man har ju alltid en del att ordna med när man varit borta. Hej hopp!

3 kommentarer:

Mya sa...

Snygg! Älskar alla lager och alla detaljer!

E sa...

Men guuud!
Den är så fiiin!
Fattar inte hur du kan få tilld et så bra? :) ;)
Kramizzz Kicken

Nina sa...

Tokläcker layout. Du är så BÄST på att dekorera snyggt och få till detaljerna!