torsdag 10 juli 2008

Puss puss!

Puss på dig, din goa unge! Foton på min brorsson W:




Härligt överdekorerat eller vad säger ni? :) Favvopapper från Love Elsie, MM och Sassafras Lass. Jag, precis som många andra har jag märkt, fastnar gärna på en eller ett par "grejer" som jag kör med ett litet tag, innan jag slutligen går över till nåt annat och så börjar det om igen... Just när jag gjorde den här (ett tag sen) var det väldigt mycket kombinationen band/spets, rosetter (som mamma knutit - jag kan inte:)), pärlor och fjärilar. Och en massa rosa, men det är det ju oftast ändå... Känner att det snart får vara nog med fjärilar, börjar redan tröttna på dem - kanske inte så konstigt om man har det på varje grej man gör iofs *s*

3 kommentarer:

Emma sa...

Vilken snygg! Har en liten award till dig i min blogg.. ser att du redan fått också :o)

kram

Tara sa...

så koselig at du stakk innom bloggen min:)
utrolig flott og fargerik LO.... du er megaflink!!!
klem tara

Unknown sa...

Så himla snygg! Jag älskar när man gör lite oväntade saker, rosa passar ju precis lika bra till killar! Mysig unge ;)