måndag 14 juli 2008

Stockholm nästa!

Nån av er kanske minns att jag fick ett kundtjänstjobb i början av juni, men jag tror inte jag sagt att det är på Scandics hotellbokning? Hursomhelst så bär det av till Stockholm imorn på utbildning. På 4 dagar ska vi hinna med att besöka 21 st (!) hotell, vilket innebär alla hotell i hela Stockholm plus Uppsala... puh! Det kommer nog bli lite jobbigt men samtidigt väldigt roligt, vad jag hört av kollegor :) Och sen ska det bli kul att få bo på lite hotell också, något jag inte är så van vid direkt!


Sjöfartshotellets terass på onsdag kväll ser jag verkligen fram emot :) Ha en bra vecka allesammans! ♥

2 kommentarer:

Tara sa...

heisann!
du har fått en award av meg!
klem tara

Anonym sa...

Det låter ju riktigt spännande!! Hoppas du har en kul tripp! Kram Åsa