fredag 22 augusti 2008

3 bugs... Vinter/Jul!

Jajjemen, jag har redan gjort 3 st julkort! Pappren är 3 bugs in a rug's vinter- och julkollektion Oh What Fun, som jag fick av snälla Annette :)

Tycker wellpapp passar så bra till julkort! Magdas vita blomma påminde om en snöstjärna tyckte jag, och lite spets och bling är aldrig fel ;-)

Ännu mera bling bling och spets, små pärlor på granarna, tag från burken som Rusty Pickles knappar kommer i och en utklippt tomte som kikar fram bakom :)

Här blev det ett litet landskap av wellpapp och en kulle utklippta detaljer från ett av mönsterpappren. Tyvärr syns det inte så bra här, men det röda pappren har ett dovt tryck med snöflingor på som är såå fint i verkligheten! Skynda er att inhandla dessa, de börjar redan ta slut! Kika in i Magdas blogg för mera!

8 kommentarer:

(Favvis)Maria sa...

ja, det är väl lika bra at ta tag i julkorten snart=) Jättefina kort!

Anonym sa...

De är verkligen helt underbara!!

Anonym sa...

Gud va fina! Blir så glad av de där julkorten :D

Unknown sa...

Vilka mysiga kort! Gillar särskilt det sista.
Jag fick också en knäpp och gjorde två julkort i förrgår *fniss*

Jeanette sa...

Mm vilka superfina kort. Japp dom papprena ska jag också ha. Dom var verkligen jättefina. Nu har du ditt på det torra inför jul. Då kan du sitta och rulla tummarna när vi andra svettas och gör julkort. Kram Jeanette

Anonym sa...

Jättehärliga kort!! Jag tror att jag får lov att rota fram lite wellpapp och prova, det där var läckert!

Camilla Ekman sa...

Oh, så härliga kort!

Anna/Augusti_73 sa...

Himla fina allihopa, men det sista är min absoluta favvo!

/A