lördag 9 augusti 2008

Prima Paintables och promarkers

På förra DT-träffen fick jag pröva Promarkers, något som jag länge varit sugen på - och jag föll pladask! Aldrig har det varit så kul att måla motiv, det blir ju faktiskt fint även när jag gör det ;-) Här har jag färglagt Primas härliga Paintables-papper:


Dekorationerna består av bl a blomma Prima Sprites, rub-ons-fåglar Jenni Bowlin, pin Nunn Design och knappar Rusty Pickle. Layoutens kanter är chalkade med fluid chalk Orchid Pastel.


Chipboardfjärilarna är målade med MM:s akrylfärg och Specialty Glaze, och den stora fjärilen är satt på 3D-kuddar. Jag har använt glitterlim på de skuggigare partierna av papprets färglagda blommor.

Jag känner mig rätt nöjd med min färgläggning, så jag tror ProMarker-pennorna är min grej faktiskt! :)

4 kommentarer:

Sofias blogg sa...

men jisses såå fin, har typ aldrig färglagt men man blir ju onekligen sugen när man ser det här..:-)

Annette sa...

Underbar, men det har jag sagt tidigare! Jättefint avvägt hur mycket du skulle färglägga av mönstret. Och knapparna, och pärlhjärtat, och ...

Jeanette sa...

Oj så superfint det blev. Kanonsnyggt!!!

Tara sa...

du scrapper så utrolig nydelig...derfor har jeg noe kult til deg på bloggen min...

klem tara