fredag 1 augusti 2008

{my deer}

Oh ja, vilken fyndig titel jag fick till? *s* En "gammal" layout (dvs. någon månad sen):


Älskar att blanda en massa olika material såhär! Inser nu att clear-bokstäverna kanske inte ser så roliga ut fotade, när man inte chalkat eller målat dem. Tycker det är fint i verkligheten iaf :)

Annars händer faktiskt inte mycket idag eller i helgen, vi ska ta det lugnt, kanske åka och bada imorgon. Är jättetrött så det skulle vara skönt att bara "va". Om ni vill får ni gärna läsa i Magdas blogg om min "skaparprocess" :) Ta det nu lugnt i solen i helgen och ha det så gött allihopa! ☼

7 kommentarer:

Annette sa...

Så fin! Du får till det så bra med blandningen av mjuka, hårda, ljuva och robusta material.

E sa...

Så fin fin lo!
Kollade på magdas där du hade lagt upp hur du scrappar. Det var lite annurlunda, tycker jag då, som börjar med fotot sedan papper som passar och sedan alla dekorationer =D
Kramizzz Kicken

Anonym sa...

Har kikat runt lite här och så mkt fint du har gjort jag har fått massor av insperation du har en jätte fin blogg

Mya sa...

snyggt, gillar kronan på rådjuret.

Anonym sa...

Snajsig layout!! Har sagt det förr men säger det igen, dina detaljer är så inspirerande! :-) Kram

Cath. sa...

Å, så SNYGG!!!

Tara sa...

hei!
håper det er greit at jeg linker deg på favoritt-listen min?
klem