onsdag 20 augusti 2008

Nä, vi har ingen hund...

... men min sambos mamma har, och man blir lika glad av att träffa honom varje gång! En sån go hund, superbusig och energisk som en valp trots sina 10 år, det är lite speciellt! Skulle gärna ha en egen hund, men tror inte katterna skulle bli så glada för det... så jag får väl drömma om en och scrappa om denna istället :)


Blev jättenöjd med den sandpapprade bakgrunden, och jag älskar October Afternoons rub-ons och MM:s clips, så de fick också följa med...

Trädet är utklippt ur ett Pink Paislee-papper *love*

October Afternoons underbara papper och återigen rubbisarna, tillsammans med de nya fina Prima-blommorna i härliga färger ;-) Och jo, han heter Ruff! ♥

I övriga livet så jobbar jag och gör inte så väldigt mycket utöver det... har varit väldigt trött på sistone, vilket verkar vara något som drabbat alla jag känner. Men på fredag är det iaf fest inplanerad, en tjej som jag lärt känna på jobbet fyller år och har bjudit hem mig :) Sen har ju min lillebror flyttat hit i helgen (samma stad), så vi kommer säkert att träffas lite också.

Ha det så bra tills jag uppdaterar igen ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den är underbar!! :)

M@gs sa...

Ooo vilken härlig LO.
Kram

Tara sa...

nydelig som vanlig:) flotte detaljer og skjønne farger...
og hunden er jo bare sååååå søt;)
fortsatt god torsdagskveld
klem tara