fredag 22 augusti 2008

Awards är kul!

Jag har fått en award igen *yippie* Tusen tack söta Linda/Knorrigt!


Reglerna är som följer:

{1} The winner can put the logo on her blog.
{2} Link the person you received your award from.
{3} Nominate at least 7 other blogs.
{4} Put links of those blogs on yours.
{5} Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominated.

Hmm... denna gången nominerar jag: Tette, Linda/Knorrigt (right back at 'cha!), tara, Nina, Malin/Slösa, tipsytessie och AnnaB. Ni är mååånga som inspirerar, det vet ni!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack sötis! :)

Tara sa...

for en herlig award!!!
tusen hjertelig takk, det setter jeg virkelig pris på...
ha en vidunderlig weekend:)

Nina sa...

Åh, tusen tack, raraste Emmlisen!!
*glad*

Å right back at ya - du vet väl att jag följer din mysiga blogg regelmässigt. :)

Theresa/Tette sa...

Tack snälla du för den fina utmärkelsen!
Kram Tette

Tipsy Tessie sa...

Åh, tack, vad gullig du är och så glad jag blir! Så kul att veta att någon läser min blogg och dessutom gillar den :)
Ha en bra helg
Kram