torsdag 14 augusti 2008

Ett ord

Många kanske har sett listan som går runt på bloggarna just nu, där man bara ska svara med ett ord. Tyckte den var lite kul så här kommer min!

Var/Vad/Vem...
1.Din mobiltelefon? Pålitlig
2. Din (o-)äkta hälft? Diskar
3. Ditt hår? Nyklippt
4. Din mamma? 58
5. Din pappa? 62
6. Det bästa du vet? Kramar
7. Din dröm inatt? Okänd
8. Din dröm/ditt mål? Lycka
9. Rummet du är i? Stökigt
10. Din hobby? Pyssla?
11. Din skräck? Sjukdom
12. Vill du vara om 6 år? Lantbo
13. Var du igår kväll? Trött
14. Vad du inte är? Pigg :)
15. En sak du önskar dig? Frid
16. Var du växte upp? Värmland
17. Det sista du gjorde? Åt
18. Dina kläder? Sköna
19. Din TV? Gammal
20. Ditt/dina husdjur? Katter
21. Din dator? Fin
22. Ditt humör? Irriterat
23. Saknar någon? Ja
24. Din bil? 240
25. Något du inte har på dig? Strumpor
26. Favoritaffär? Gina
27. Din sommar? Jobbfylld
28. Älskar någon? Definitivt
29. Favoritfärg? Turkos
30. När skrattade du senast? Nyss
31. När grät du senast? Ovisst

Imorn är det fredag, yay!! Och min lillebror ska flytta hit, så efter jobbet åker jag till hans nya lägenhet (ett par trappor nedanför min storebrors) och hjälper till lite. Trevlig helg i förskott allihopa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kolla i min blogg. ;)