torsdag 31 januari 2008

En knasig LO

Jag gjorde ju en LO med "min" Simpsons-figur för ett tag sen, och så hittade jag nyss en sida där man kunde göra sitt eget SouthPark-jag. Varför jag tycker sånt här är jättekul vet jag inte, men jag vet att man kan scrappa om allt och precis vad som helst :-) Gjorde denna för några dagar sen:


Ska lägga till journaling, men har inte klurat ut vad och vart den ska vara ännu. Varför ser LO sned ut?!

Sista dagen innan flyttlasset går, så nu får ni vara utan mig några dagar hur nu det ska gå? :) Får troligtvis internet redan nästa vecka, annars får jag väl ockupera min brors dator ett tag framöver. Men vi skaffade ComHem så då ska det ju komma inom en vecka och vi ringde i måndags så... märkt det att jag är i princip beroende av internet eller?

Trevlig helg i förskott på er alla!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vilken härlig LO! Hoppas flytten går bra. :)

Kram

Anonym sa...

Helt underbar LO, Emma!
Lycka till med flytten!
/Pernilla

Joanna sa...

Skitsnygg LO! :-D

..och så är jag ju nyfiken på var ni ska bo nånstans? ;-)

KRAM!

Joanna sa...

*haha* Jaaaa, jag är nyfiken damn it!
Då kanske jag springer på dig på stan snart dårå, vi bor rätt centralt vi också :-) Fast jag är verkligen sämst på att känna igen folk så jag kanske bara går förbi dig! :-P

Lycka till med flytten!!

Lisa's Blessed A Latte sa...

Awesome Creation....As always Sweetie your work is Wonderful!!!

Sofie sa...

Love it!! Måste south parka mig själv oxå tror jag :-)

Emma sa...

hihi.. jättehärlig layout!! Hoppas att flytten går smidigt!!

Kram

Cattis sa...

Hahaha...den var läcker!

Lycka till med flytten!


http://kathis.blogg.se/