torsdag 15 maj 2008

En liten mamma-layout...

... som inte har blivit visad hos Magdas ännu, men som jag gjorde för ett tag sen:


Bazzill Lily White; Melissa Frances Bonnie; Bo Bunny Bella Journee Paris Garland

Bokstavsstämplar Daisy Bucket; blommor Prima Sprites Brown; pärlemorfärgat lim Liquid Pearls White Opal; rub-ons Basic Grey Medallion; fluid chalk; svart penna

Det är nästan otroligt vilka snygga foton det finns från förr! Jag menar, 50-tal och bilderna är snyggare än de man tog på 90-talet ju (och även en del av de man tar idag)...

1 kommentar:

AnnaB sa...

Så himla fint! Jag har också lite foton från när mamma var liten som jag är på G att scrappa... :) Det är så häftigt att de kan vara så välbevarade! Däremot har jag en hel hög från 80-talet som förutom att de är suddiga som tusan ;-) dessutom är alldeles knasiga i färgerna och allmänt förändrade.