måndag 26 maj 2008

Scrappa romantiskt!

Om det var något tema som genomsyrade hela Magdas DT-träff, så var det just romantiskt och ljuvt. För er som följer bloggen så vet ni att jag inte är urtypen av en romantisk scrappare - men jag har märkt att jag nog scrappar ganska romantiskt ändå, fast på mitt vis. Gillar allt som är gulligt och så, men det måste få vara starka färger till också :) När det var så dags att scrappa en romantisk layout så blev denna till:



Bazzill Light Black; Theresa Dagar att minnas Studentmössa

Thickers Poolside; dymo; band Bo Bunny Cranberry & Melissa Frances Aqua; spets; rub-ons Jenni Bowlin Black bird; chipboard Heidi Swapp; knappar Rusty Pickle; bling MME; blomma MM; glitterlim; akrylfärg MM

Tyckte pappret från Theresa/Pysselgumman passade så perfekt till fotot! Jag applicerade glitterlim på delar av studentmössorna för att förstärka det festliga temat. Ordet glädje på chipboarden är fäst med 3D-kuddar för att ge ytterligare dimension. Kanske inte blev den mest romantiska layouten färgmässigt, men lite romantik tror jag att jag fick till! :) Kolla in de andras layouter i Magdas blogg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt!! Du har verkligen lyckats skapa en layout i din stil med de romantiska papprena! Bra jobbat! :-)

Emma sa...

Jag är lite som dig, gillar helst starka färger... men har märkt att det går bra med romatiskt också.. det gäller att kompromissa bara :o)

Cath. sa...

Jättesnyggt!