onsdag 21 maj 2008

Tre

Blev utmanad av Annika - här kommer mina tre:

Tre namn du går under
Emma
Emstjärt
Syster Yster (de båda sista är storebrors påhitt när vi var små, men det hänger i!)

Tre saker som skrämmer mig
Att inte ha kontroll
Likgiltighet hos människor
Döden

Tre saker jag har på mig
Ballerina-strumpor
Säckiga jeans
Mormors förlovningsring ♥

Tre sanningar
Jag är trött på mig själv just nu
Jag drömmer om något, men har svårt att handla
Livet blir inte alltid som man tänkt sig

Tre saker jag verkligen vill ha
Ett mer "ordnat" liv
Att få vara lycklig och nöjd
En Nikon D40 :)

Tre pysslare jag utmanar
Silwerstar, Hedda och NillaR

Ett inte så lättsamt test, det blev ganska djupt och det kan säkert låta som om allt är hemskt i mitt liv, men så är det inte alls. Men jag funderar ganska mycket, kanske lite för mycket ibland?

1 kommentar:

Anonym sa...

Utmaningen är antagen - håll utkik efter svaren!

Det låter som om ditt live är lite tyngre än vanligt just nu - så är det ju i perioder och jag hoppas du snart känner att livet har mycket, mycket mer att ge!
Kram!