lördag 10 maj 2008

Mina feber-layouter :)

Här kommer de LO jag gjort som inspiration till scrapfebern:


Jag har formklippt flera olika papper från Sassafras Lass och trätt paljettband genom en bit lace cardstock som jag färglagt med ZIG Brushables. Gjorde en sol och några "blommor" av rörpärlor, med Stickles i vissa av hålen. Streckade en blixt på det tvärrandiga pappret, som på skivomslaget. Det pyttelilla rådjuret ovanför våra huvuden (på stickers-pilen) är utklippt ur kanten på monogram-arket :)




Jag har målat bakom lace cardstocken samt chipboardramen med akrylfärg. Har också använt bl a monogram, rub-ons, thickers, dymo, Love Elsie-band...

Till vilka utmaningar dessa är gjorda får ni kolla upp själva :) Happy scrapping!

8 kommentarer:

Therese sa...

Hej!! hoppas allt är bra med dig!
Jättefina alster du gjort!! Hittade till scrapfeber för en liten stund sen så nu ska jag pyssla järnet ikväll/imorgon:D

Anonym sa...

Helt underbara layouter!!
Tack snälla för gullig kommentar hos mig.
Kram

Anonym sa...

Vilka jättefina grejer du har skapat!!!
Tusen tack för de fina kommentarerna i min blogg!
Kram Kicki

Anonym sa...

Jätteläckra layouter!! :)

Som bård har jag använt en spets. Jag fick den, så jag vet inte varifrån den kommer, men förmodligen inte från något scrapställe.

KRAM

E sa...

Hej!
Tack för den fin fina komentaren i min blogg :)
Blev riktigt glad av den.
Och vad fint du har det i din blogg. Jag känner på mig att här kommer det bli mycket besök :)

//Kicken

Unknown sa...

Å så fina! Tyvärr så var jag borta hela helgen så jag kunde inte vara med :( :(

Mikaela sa...

Helt fantastiska layouter!

Anonym sa...

Så mkt fint du gjort! Gillar "vår"-LOn mycket. Den var vacker!