söndag 25 maj 2008

Minialbum a' la Karin

Magdas DT-träff visade Karin ett härligt litet tag-album som hon gjort. I Magdas blogg visas just nu en massa härliga närbilder på Basic Greys läckra glazed brads, och eftersom en del bilder kommer från mitt tag-album så visar jag hela versionen här och nu :)





Bazzill Kraft, GCD Rose Colored Glasses Light wallpaper, Sassafras Lass SunShine Lollipop Sugary Love & Love Elsie Betty You + Me;

Thickers Poolside; dymo; stämplar Urban Lily & Inque Boutique; overlay Hambly; journalingkort & rub-ons Jenni Bowlin; band/spets Melissa Frances; knappar Rusty Pickle & Fancy Pants; bling MME; chipboard Heidi Swapp; blommor Prima Sprites 2 Fuchsia; brad Basic Grey Sultry; glitterlim; MM akrylfärg & Specialty Glaze Rose Petal

Jag gjorde ett minnesalbum, där jag samlar små lappar och kärleksförklaringar jag fått av sambon :) På framsidan har jag använt ett figurklippt stämplat motiv från Urban Lily och fäst med 3D-kuddar. Jag har även stämplat swirls inuti albumet, och applicerat glitterlim innanför konturerna. I tag-fickorna har jag stuckit in journalinglappar, som jag gjort med en stämpel från Inque Boutique. De små chipboardhjärtanen är målade med rosa akrylfärg och Specialty Glaze.

Och vilken fin brad jag hittade från Basic Greys nya Sultry-serie - kika som sagt in här i Magdas blogg för fler bilder på dessa läckerbitar! De andras versioner av tag-albumet kommer också snart... =)

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅH... gillar verkligen ditt album! Jätteläckert/Lene