onsdag 7 maj 2008

Kort av en overlay

Magdas DT-träff var ett av projekten att göra ett kort av en overlay. Det var så himla roligt och enkelt faktiskt, och riktigt snyggt blir det! Mitt kort:




Hambly overlay Mini Graph; Bazzill Lace; Sassafras Lass SunShine Lollipop Sugary Love
Thickers Poolside; blommor Prima Sprites 2 Fuchsia; rub-ons Hambly Wings; chipboardknappar Love Elsie Betty Rounds; bling MME; journalingkort Jenni Bowlin; spets; "journalingblomma" clearstamp Urban Lily Bouquet färglagd med Pro Markers; häftstift


Journalingkortet från Jenni Bowlin skar jag av toppen på, och sen limmade jag biten åt andra hållet så det blev att se ut som ett kuvert. Sen satte jag "kuvertet" på en bit cardstock och limmade bara i kanterna, så jag kunde sticka ned journalingblomman inuti. Jag blev jättenöjd med kortet :) De andras tolkningar pch beskrivning på hur man går tillväga hittar ni här i Magdas blogg. Ciao! ♥

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åååååååh, så fint!

Anonym sa...

Åh, så fint det är! Jag måste också ta tag i att fota mitt. Ska nog göra ett till - det var kul!