torsdag 15 maj 2008

File folder

För en tid sen gav jag mig på att scrappa en file folder, och det var ju riktigt roligt! Gjorde en med katt-tema såklart :-) Har varit för lat för att ladda upp det här tills nu - här kommer bilderna:









Jag använde mycket band/spets, filt, akrylfärg, piprensare, overlays, blommor och knappar. Jag har bl a:
  • Använt blommor från Brio Leksaker :)
  • Stämplat med akrylfärg, fäst en bit bubbelplast jag använt i albumet med små clearstenar på
  • Gjort swirls, hjärta och blomdelar av piprensare
  • Gjort cirklar med en gammal akrylfärgsburk
  • Skapat ett mittinlägg av en overlay med rub-ons och filt på, inspirerat av Anna/Augusti_73 :)

Tack för titten!

8 kommentarer:

Emma sa...

Vad snygg den blev!! Söta missar du har!! :o)

fraise sa...

Meen- vilket toksött album du fått till!! :-) Läckert! Och objektet för albumet är också himla tjusigt. Du har faktiskt inspirerat mig att scrappa mina cats så jag beställde ett tygpapper (med tassar på) och en ram från senaste elsiekollektionen! *fniss* måste bara framkalla bilderna. :-)

fraise sa...

Ojj- kikade lite närmre nu- och såg att det är ju mer än en katt. Ja- de är båda lika söta båda två! *sorry för mitt svammel* ;-) tack för titten iaf!!

Anonym sa...

Så otroligt fint album - jätte,jättefint! Jag är helt inne på minialbum just nu och suger in all inspiration jag kan hitta och ditt är otroligt inspirerande!

AnnaB sa...

Å - superduperfint...!!!!

Anonym sa...

Wow så läckert!!! Din sprudlande kreativitet är så inspirerande! :-)

Malin sa...

Så snyggt färgerna e underbar och vilka söta katter du har!!

Mya sa...

superläckert!!!! blir kanoninspirerad! m