torsdag 13 december 2007

Forts: Enkla julkort

Två väldigt enkla julkort som nog är ganska representativa för en scrappare som inte gör så mycket kort och därför inte hunnit laddat upp med en massa julpapper :) Inte så juliga och ingen hÄngel inom synhåll, jösses tänker kortmakarna *fniss* Men lite vintriga tror jag de blev ändå.


Det är så kul att göra enkla julkort, lite befriande faktiskt :) Har ruggat papperskanterna ganska hårt och sandpapprat över mönsterpappret för att få det slitet. Har dragit med vit skimmrande dyna på mönsterpappret också, och blingat lite här och var med glitterlim.


Kortet ovan skickar jag till lillebror, tror ändå inte han skulle uppskatta en hÄngel så mycket :) Har stänkt akrylfärg på bakgrunden med en liten liten pensel, blev rätt mysigt tyckte jag. Nä, nu borde jag se till att posta dessa så de kommer fram innan jul också!

3 kommentarer:

Emma sa...

Ja, dom blev vintriga och jättesnygga!!! Trots att det inte var någon hÄngel med ;o)

Malin sa...

Underbar Julkort, alltid kul att se julkort utan stämplar tycker jag :)

Anonym sa...

Detta inlägg har blivit länkat till i brunkullan blogg :) bara så du vet liksom!