söndag 30 december 2007

LO utan foto

Jag ville göra en LO om mina hobbys, men insåg att jag inte hade nåt bra foto till det så då fick det bli utan! Tycker det är ganska roligt nån gång ibland, det känns lite mer som att göra en tavla och man måste vara lite extra noga så man får fram budskapet.


Fåglarna berättar vilka mina hobbys är: Katterna, lyssna på ljudböcker och scrapbooking såklart :) Låter det som en gammal tant? Jag har märkt att jag blivit ganska tantig på sistone, är förmodligen en del äldre i sinnet än rent fysiskt =) Tyvärr gick det inte att få bättre i scannern pga den tjocka filten.

Har experimenterat VÄLDIGT mycket med färgkombon, men det blev ju rätt kul om än grällt! Pratbubblorna är Love Elsie-stickers, filtdekorationerna är från Fancy Pants och dessa kan jag inte leva utan :-)

Nu ska jag sova och längtar redan till att vakna upp för då får jag paket - fyller nämligen år imorgon den 30:e eller egentligen kanske jag ska säga idag för klockan är ju över midnatt.

Natti!

2 kommentarer:

Therese sa...

Hej!! Grattis på födelsedagen! Hoppas du har haft en bra dag!

Anonym sa...

UNDERBAR LO!

Kika in pa min blogg for chansen att vinna en sot liten RAK.

GOTT NYTT 2008!