fredag 14 december 2007

Hon är för söt när hon äter...


För det är hon verkligen
, speciellt när hon äter små godisbitar som på denna LO :)


Har bl a använt mina nya bokstavsstämplar från Daisy Bucket som passar perfekt när man vill ha små bokstäver, och min första Liquid Pearls-flaska som jag blev stormkär i! Har smetat på lite sånt på blommorna. Ordet "för" har jag klippt ut ur pappret "Princess Sheri" från Cherry Arte, efter att jag sett Pernilla TJs tips om det i Magdas-bloggen så var jag tvungen att köpa det :) Det måste vara ett av årets bästa köp, ett papper med över 400 (!) snygga bokstäver (ja, jag räknande lite snabbt) till priset 9 kr :)

Jag har till min förskräckelse märkt att jag nu när jag återupptagit pluggandet med endast 4 månaders mellanrum har kommit ifrån det mer än jag kunnat ana. Kollade schemat idag (läser distans) och insåg att jag ska ha läst 10 artiklar = ca 100 sidor invecklad text och svara på 10 frågor med inlämning nu på måndag. Sen skulle ett arbete vara inne på onsdag också - jag som knappt har kommit igång! *skäms* Så i helgen får jag nog låta händerna vila lite från scrapprylar :-( MEN jag kommer säkert försöka klämma in det iaf, kan inte låta bli just nu!

Tack för titten!

2 kommentarer:

Emma sa...

Vilken supersöt misse och jättesnygg layout!! Har också en flaska med liquid pearls och jag älskar den!!! Finns så många användningsområden, och glittrigt och fint blir det också :o)Det går snabbare än man tror att komma ifrån pluggandet, undrar hur det går för mig, ska läsa en kurs till våren :o/

Anonym sa...

Wow så läcker layout!! Mycket snyggt bakåt i bloggen också som jag inte hunnit med att kommentera...gillar dina layouter och kort massor! :-) Kram ÅsaF