lördag 22 december 2007

Missen är sjuk :(

En av katterna är sjuk, verkar dock vara en "vanlig" förkylning och feber... men jag har så svårt för att se mina djur sjuka och man kan ju inte direkt fråga "Hur mår du?" utan man får gissa sig till det. TÄNK OM det är något allvarligt... typiskt mig att tänka så men kan inte låta bli ibland. Men jag intalar mig själv att det är lugnt!

Gjorde en LO till hennes ära igår, söta lilla goa Tyra!


Jag har använt massa filtdekos från Fancy Pants Felt shapes ("Sassy"), som jag fått i julklapp av goa DT-mamma Annette! ;-) Kan verkligen rekommendera dessa filtark, de slår allt hittills! Jag blev återigen som ett barn på julafton när jag öppnade mitt paket - än är det inte jul men jag tror vi fick öppna dem ändå :)

Har också använt en del av det jag fick i RAK:arna av Sara_80 och Krumeluran, kanske känner ni två igen ett par saker om ni är här och kikar :) Jag har använt 3D-kuddar under tankebubblan och de utklippta bokstäverna "love". Doodlat lite och stämplat med bubbelplast.

Nu bär det av ner i tvättstugan igen, hej!

2 kommentarer:

Therese sa...

Hej!
oj vilken fin LO du gjort! Gillar verkligen dekorationerna! Måste testa att göra nån LO nån dag :D
Hoppas du får en trevlig jul! kram

MarieG sa...

Underbar Emma!!! Jag blev åxå jätteglad för julklapen, har inte använt filt innan!
Ha nu en riktigt GOD JUL!!!!!!!!