torsdag 17 januari 2008

Cerise, brun, orange och turkos!

Har skickat in en LO till en tävling, utmaningen var att skapa i mörkrosa/cerise, brun, orange och turkos:

Jag tyckte utmaningen var jätterolig, och jag hade väldigt kul när jag gjorde min LO! Har kladdat en hel del med akrylfärg, vilket är nåt jag totalt snöat in på den senaste tiden... vill bara ha fler fler fler akrylfärger!!

Journalingen är gömd nere i högra hörnet, ni ser att det sticker fram en vit ruta underifrån pappret där. Jag har skrivit om att jag är en typisk stenbock, typ envis, beslutsam, självständig, lite för försiktig ibland... allvarlig men med en viss humoristisk underton - det är jag i en nötskal :)

8 kommentarer:

Emma sa...

Riktigt, riktigt snygg blev den!!

Joanna sa...

Jag tycker denna layout är så snygg!! Direkt när jag såg den i deras blogg så tänkte jag att det inte var någon idé för mig att ens försöka ge mig på tävligen, din layout är alldeles för bra! :-D

Malin/malwa sa...

Jätteläcker! Håller tummarna för dig.

Anonym sa...

Åhh vad läcker! *gapar* Skitsnygg! Du är så himla duktig!

Unknown sa...

Helt underbar!

Tack för kommentaren i min blogg :)

Anonym sa...

Så himla cool!!!

fraise sa...

Ååh- den här LOn var veerkligen läcker!! Supersnygg! tack för titten. :-)

Ellison sa...

Superfin!! Tusen tack för awarden jag fick. Har haft fullt upp så har inte hunnit tack förrän nu :)