måndag 28 januari 2008

Mera Magdelimagdas!

Okej, jag laddar upp en till Magdas-LO! Här har jag samlat några favoritfoton från året som gått. För att inte göra det alltför rörigt har jag använt delvis svartvita bilder och endast fotomattor med enfärgad bakgrund. Jag har målat med akrylfärg (rosa och vit) runt hela LO och längs kanterna på filtbårderna och ordet "love".


Bazzill Coal och Fiesta; baksidorna av MME Bliss Friends & AC Metropolitan Patisserie; thickers AC Cream Soda; rubons-bokstäver AC; felt shapes Fancy Pants Sassy; gul blomma Prima; band Carolee’s Creations Tiny Daisy Orange; clear-knappar Autumn Leaves; minibrads, akrylfärg och häftklamrar MM; fluid chalk Orchid Pastel & Alabaster

Vad annars? Jo, hela veckan kommer nog mer eller mindre gå åt till den annalkande flytten på fredag - YIPPIE!!! Jag kan knappt bärga mig, det ska bli så skönt att få bo närmre mina nära och kära igen. Eftersom vi sålde nästan alla möbler efter förra flytten och nu bor uthyrt möblerat så blir det faktiskt inte så mycket att kånka på heller! Härligt att få fixa nya möbler. Men vi tar det lite som det kommer - nu när vi inte är studenter längre känns det som man kan ta sig tid att hitta det man verkligen vill ha istället för att köpa det billigaste man kan hitta på IKEA. Är jättesugen på att hitta loppisfynd man kan måla om också, typ stolar och sånt. Vi fär väl se...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig blogg du har och så mycket fin inspiration! :)

Christine sa...

Åhhh... Ni har alltså det roligaste framför er?! Att dekorera!! =D

Älskar layouten ;)
Kramis!

Theresa/Tette sa...

Oh, så mycket fint du skapar! Det var en härlig Lo som du gjort här sist.
Lycka till med flytten förresten.

Anonym sa...

Så många härliga inspirerande layouter du visar upp här!
Tittar snart hit igen!
Kram! Stina

Lisa's Blessed A Latte sa...

Love this Emmla....it's the cutest!!! You are so Amazing with what you Create!!!!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.