torsdag 17 januari 2008

Tack tack tack!

Måste få tacka er för alla goa kommentarer, ni ska veta att jag blir väldigt glad för dem :) Har fått en award av Åsa och Carola också, vilket jag blev tokglad för =) TACK!


"Ge denna award till 10 personer vars bloggar ger dig glädje och inspiration och som får dig att känna dig lycklig vad gäller bloggandet. Låt dem veta genom att lämna en kommentar i deras blogg så de kan skicka awarden vidare. Du kan få denna award flera gånger."

Huu då ska alltså jag välja ut 10 bloggare då... skulle vilja ge den till alla jag kollar in hos! Men OK, här kommer min lista:

AnnaB
Augusti_73
Ellison
Emso
Fiffi
Hedda
Silwerstar
Malin/Slösa
webmosterhelene
Yvonne

Tack för all inspiration som både ni ovan och många andra ger mig varje dag! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack tack tack så mycket gulliga dig! Du är själv en av mina absoluta favoritbloggar.Den senaste layouten till färgutmaningen var ju helt otroligt underbar!!

Jag... sa...

Tack snälla! Vad gullig du är!

Anna/Augusti_73 sa...

Tack snälla rara!
♥♥♥
Mysig helg på dig!
/A

Emma sa...

Åh, sötis!! Vad glad jag blir :o)

AnnaB sa...

Tusen tack, så himla himla snällt!