tisdag 22 januari 2008

En till vintrig DT-layout

En LO för Magdas, som handlar om mig och en god vän som jag känt ända sen födseln! Journalingen handlar om att jag hoppas vi alltid ska vara vänner.

Basic Grey Figgy Pudding Glacier; Bazzill White; rub-ons-bokstäver AC; spets Melissa Frances Beige; rub-ons Hambly; rub-ons Fancy Pants Write Now; clear-knappar Autumn Leaves; floss; glaspärlor Gütermann; penselpennor ZIG Brushables; akrylfärg MM; häftklamrar Making Memories Metallic; fluid chalk Chestnut Roan/Dark Brown; vit/svart penna


Jag har bl a
stämplat med bubbelplast, sytt i pärlor i mönstret som blev, och använt ZIG Brushables penselpennor på vissa prickar i bakgrunden och i rub-ons-fåglarna.


Vaknade inatt av att jag var helt genomsvettig och ont i halsen... så nu har jag feber och är allmänt dåsig :( Men tur som jag har så damp det ned både en jättefin RAK från Anna_R (tusen tack!) på Scrappiz, samt en avi att hämta ut ett DT-paket, vilket genast gjorde mig mycket gladare! Jag kunde ju inte hålla mig så jag gick iväg och hämtade paketet, trots att jag knappt orkade gå - det bara går ju inte att låta det ligga kvar en minut längre på Posten än vad som är nödvändigt! Fick MASSOR av härliga saker att skapa med, tack tack snälla Annette!! Blir nog friskare av det här tror jag =)

Inga kommentarer: