torsdag 3 januari 2008

Mitt clearalbum av overlays

För ett tag sen gjorde jag ett litet clearalbum av 12x12 overlays, som jag klippt ut bitar a' 10x15 cm från. Dekorerade en massa och hade väldigt roligt! Det var kul och annorlunda att jobba med :)






Häftade ihop bitarna i ena kortänden och satte självhäftande tygpapper (Love Elsie) och band över för att dölja skarven. Jag har mest använt thickers, dymo, band, rub-ons, spillbitar av mönstrat papper och blommor. Mer läsning kring detta kommer att dyka upp i Magdas blogg så småningom.

3 kommentarer:

Therese sa...

va fint de va Emma!!:D
Har börjat scrappa lite jag med nu faktiskt hihi kunde inte riktigt hålla mig ifrån det.. ska skicka iväg fler bilder på framkallning så jag kan göra lite mer:D Det blev en sida till min BOM tillslut:) Ha de! kram

Therese sa...

tack för den snälla kommentaren i bloggen:D Det är inte riktigt min första LO.. har gjort två små album till mina syskonbarn innan också men känner mig verkligen som en nybörjare:)

AnnaB sa...

Så jättefint!!!!