tisdag 29 januari 2008

Min idébok!

...till Kreativa Rummets utmaning denna vecka, att altra något!


Jag altrade en receptpärm från Guldfågeln (gratis på www.guldfageln.se) och gjorde om den till en idébok att samla all inspiration i. Även flikarna följde med bland recepten som satt i, dessa klädde jag med papper och satte olika titlar på med dymoband.


Jag har bl a använt Hamblys overlay och rubons, Doodlebugs paper frills och filtdekos från Fancy Pants. Frillsen och blinget fick jag i en RAK av Anna_R och hjärtgemen kom från Sara_80, båda på Scrappiz *tack*

Nu åter till att fylla bananlådor med prylar! :)

14 kommentarer:

Anonym sa...

Helt underbar!

elin79 sa...

Vad snygg den blev! Jag har också en sån här pärm som ligger och väntar på alternering men jag har inte kommit på vad jag vill ha den till ännu. :)

Cattis sa...

Den är hur snygg som helst!!


http://kathis.blogg.se/

Lisa's Blessed A Latte sa...

Wow...I so love this...As always your work is terrific!!!

Emma sa...

Jättesnygg den blev! Har en ungefär liknande pärm, med bokstavsflikar där vi betygsätter alla de filmer vi ser på. Har tänkt att jag ska scrappa den men det blir liksom aldrig av :o)

Kram

Anonym sa...

jaaaaaaaaaa - det här är ju precis vad jag letat efter - tips på BRA idébok... (gissa vem som precis klickat in hos familjen Guldfågel?) - din idébok är verkligen toksnygg och smart, TACK för inspirationen :)

Anonym sa...

fastnade inte min kommentar :O gjorde jag något fel tro... *hm*

MarieG sa...

Tack för inspirationen, jag har en likadan pärm liggande här hemma... tror jag snor din idé rakt av!!!
Din idébok är verkligen läcker!
Kram!

Claudia79 sa...

Snyggt och kreativt!!!

Anna/Augusti_73 sa...

Supersupersuperfin!!! Mums!
Har inte bestämt vad jag ska göra med min än.

gluGirl sa...

Så snygg din pärm är! Urläcker!

Anonym sa...

Gôrsnygg!

~Karin~ sa...

Hittade hit från scrappiz! Åh, va fin den blev! Kul med en snygg ide-bok :)

Anonym sa...

wao! Så läcker!