onsdag 16 januari 2008

Vinterbröllop...

Det hade min mor & far, och nu har de varit gifta i 39 (!) år :) När de gifte sig var mamma 18 år och pappa 22 år... och de förlovade sig redan när mamma gick i 8:an! Nedan en LO som jag gjort för Magdas, med deras bröllopsfoto (OBS! Jag har absolut INTE scrappat originalet, det är en inscannad kopia).



Papper Basic Grey Figgy Pudding Balsam; Melissa Frances William

Thickers och rub-ons-bokstäver American Crafts; dymo; spets Melissa Frances White; filtbård Queen & Co; brads Bo Bunny Bella Journee Pewter 2; chipboardhjärta Rusty Pickle Big Love


Chipboardhjärtat har jag låtit vara omålat och istället klätt med filtband. Se Magdas blogg snart för fler vintage-aktiga layouter!

6 kommentarer:

thorold sa...

Vilken rolig idé att klä chipboard med filtband. Riktigt snyggt precis som hela layouten!

/Pernilla TJ

Anonym sa...

Åh! Vilken vacker och stämningsfull layout!!
Du har fått en award i min blogg! ;-) Kram ÅsaF

Anonym sa...

Vilka fina Lo`s du gör!!!
7Linda

Therese sa...

Va fin den är Emma!

Sofie sa...

Såg ditt bidrag på Scrapbookbutiken och tyckte det var så snyggt så jag var tvungen att leta upp din blogg! Nu har jag kikat runt på massa (urläckra!) alster och sitter med hakan i knät! Love your style!

Carola sa...

Du har en liten award i min blogg att hämta. ;)
Kramiz