lördag 12 april 2008

Betydelsefulla

Emma/emso utmanade oss i Magdas DT att scrappa om en betydelsefull person. Jag fick med två sådana på min LO, min sambo och min brorsson ♥

Papper: Fancy Pants Key Lime Pie Charming
Dekorationer mm: Thickers, stämpelalfabet, stämplar Inque Boutique Birdie, blommor Prima Baby Boy + Caliope, knappar Fancy Pants Sassy, minibrads MM, filtband Queen & Co, brads Bo Bunny Brilliant Blue, spetsar, stor filtblomma Fancy Pants Sassy mörkblå


Fler alster av design-teamet finns i Magdas blogg ;-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Alldeles underbar layout med jättehärliga färger och dekorationer!

Trevlig helg!

Nina sa...

Superfin LO!!

Nu har jag lagt in en länk till din blogg på min blogg...hoppas att det är OK? Tack för all inspiration du bjuder på!

//N

PS. Visste du förresten att det finns ett bedövningsplåster (som används till barn innan man ger dem sprutor) som heter EMLA? ;)

Cath. sa...

Vilken underbar layout! Fantastiskt med alla blommor och fotografiet är så härligt! Det utstrålar verkligen kärlek! Du har gjort det strålande bra!
Vill gärna länka till dig i min blogg, är det OK?
Ha det så bra!

Emma sa...

Den är så himla fin din layout!! Stämningsfull!

(Favvis)Maria sa...

Vilken härlig LO. Å sånt fint foto att scrappa med! ha en bra dag!