onsdag 16 april 2008

Kolmården

... eller rättare sagt Tropikarium! Var dit en sväng idag med storebror med familj plus lillebror som var här och hälsade på. Att vi åkte dit överhuvudtaget berodde väl mest på lillungen som ville leta efter Nemo :) Vi hittade faktiskt några Nemosar/clownfiskar och han blev verkligen jätteglad: -"Titta, NEEEEMMOOOO!" Så sött ♥

Men jag måste ju erkänna att jag själv verkligen gillar sånt här jag också, har alltid varit väldigt intresserad av djur i allmänhet och tropiska i synnerhet. Tyvärr har jag råkat tappa kameran i golvet, så displayen är trasig = man ser inte så bra vad man fotar = bilderna blir ganska dåliga :( Men ni kan få se en liten ap-bild ändå!


Söt-apa! ♥

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söt apa! Jag älskar djurparker av alla slag. :) Jag kan gå hur länge som helst och ta foton och kolla. Max tycker också det är kul att titta på djuren och det gör det ännu roligare, för när man har med honom så slipper man titta på djuren på långt avstånd, för då kommer alla och ska titta på honom istället. :) Kramar

Cecilia sa...

Tycker kolmården är ett härligt ställe att besöka med barnen. Tråkigt med din kamera:( Super duper fin bok iförra inlägget. Jag har köpt en likadan som väntar på att dekoreras. Ska bli så kul. Men jag har inte bestämt teama ännu. Ha det bra

AnnaB sa...

Å det är så mysigt där! :) Det var evigheter sedan jag var på Kolmården, men jag hoppas det blir av i sommar.