onsdag 9 april 2008

I am on Veckans Skiss :)

Supergoa Johanna frågade om jag ville göra något för Veckans Skiss, självklart tackar man ja! *bockar och bugar* Jag gjorde en ganska enkel skiss och sen en LO efter den som exempel, men som vanligt så kunde jag inte följa den speciellt strikt utan svävade ut med lite krafs här och där. Notera det lilla dollartecknet till vänster om mitt huvud och de små stjärnorna med vita konturer :)


Chipboardcirkeln runt blingen var ursprungligen grön - slipade bort det mesta av färgen och limmade på shimmer/löst glitter.


Journalingen är dold bakom fotot, då den känns väldigt personlig...


Ni får ursäkta gultonen på bilderna! Skissen med mera finns i Veckans Skiss-bloggen. Det vore grymt roligt om ni som vill göra något utifrån skissen kommenterar detta inlägg sen med länk till er blogg eller dylikt, så jag får se vad ni gjort - det är ju lite ego men det är himlans roligt att se hur andra tolkar ens egna skisser!

6 kommentarer:

Joanna sa...

Din layout är galet snygg!!

Cecilia sa...

Super härlig layout. gillar gillar jätte mycket...

Therese sa...

Snyggt Emma!! Me like!!

Unknown sa...

Jätteläcker skiss!!
Och superfin layout. Du har alltid så fina färgkombinationer.

Vi får se om jag hinner göra nåt efter skissen.

Anonym sa...

Supersnygg!! Skissen är sparad, hoppas hinna i helgen! :-)

AnnaB sa...

Toksnygg!!!!