tisdag 29 april 2008

Scrappade bokmärken!

Jag utmanade Magdas team att scrappa bokmärken, dvs. utan stämpelmotiv. Bokmärken går ju bussnabbt att göra och är ganska skönt att varva layout-scrappandet med :) Mitt bokmärke:


Papper: Cherry Arte Princess Max
Dekorationer: Bling, band Love Elsie Zoe Big Ribbon, penna ZIG Photo Signature


Som stomme har jag använt en sån där kartongbit som band kommer virade runt när man köper dem (den exakta biten jag använt är denna). Fler härliga bokmärken hittas här i Magdas blogg!

6 kommentarer:

Annika W sa...

Så läckert det blev! Bra inlägg och smart att använda förpackningar! Klimatsmart!

Malin sa...

Snyggt och Smart!!!
Å rosa dessutom kan det bli bättre :)

Cath. sa...

Vilket snyggt bokmärke! Gillade verkligen formen! Snygga band också!!!
Ha det bra!

Emma sa...

Jättesnyggt ditt bokmärke blev!! Tack för utmaningen, nu äntligen har jag ett bokmärke som jag faktiskt använder :o)

Cattis sa...

Vilket sött bokmärke!! Gillade det mycket! =)


http://kathis.blogg.se/

Unknown sa...

så fint!
jag brukar göra bokmärken & ge bort om jag har bråttom ;)