lördag 5 april 2008

Busfabrik, vår och minialbum

Det varit lite tystare här än vanligt på senaste tiden. Dels så har Kreativa Rummet varit nere pga strulet med blogg.se, dels har min ork inte varit på topp.

Igår var jag på öppningspremiären av Busfabriken i stan tillsammans med min brorsson, och snacka om att det var roligt (för mig med)!! Tänk om det hade funnits sådant när man själv var liten ojojoj... Världens största inomhuslekland tydligen... STORT! Massor av labyrinter i flera våningar med nät att klättra på, rutschkanor i megasize, bollhav osv...

Jag som aldrig befunnit mig i ett bollhav i hela mitt liv var bara tvungen att testa. Har alltid velat veta hur det känns att lägga sig däri och bli helt täckt av bollarna så man inte syns liksom :) Så jag kröp in och gjorde så, och det känns skönt att äntligen ha gjort det *stryka från listan* En annan cool grej var alla olika figurer i återigen megasize, kolla t ex den här dinon som når upp till taket i entrén:


Appropå orken så har det inte hänt nåt speciellt förutom att det blivit VÅR, och till skillnad från de flesta (som brukar bli piggare) så drabbas jag alltid av vårtrötthet! Min kropp verkar inte gilla omställningar alls, fast jag/mitt psyke älskar ju våren såklart :) Men det går snart över :)

Vårpromenad längs strömmen. Har lekt med Michelle Blacks action Vintage Slide.

Kan väl iaf avslöja att jag håller på med ett minialbum för tillfället. Jag har mani på sånt just nu, behöver varva lite mellan det vanliga 12x12-scrappandet. Och det är himla roligt faktiskt, även om det som sagt går lite trögt just nu... Sov-dags nu, tack för att ni orkat läsa :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the DVD e CD, I hope you enjoy. The address is http://dvd-e-cd.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

Vi har Busfabriken här i Halmstad också, men jag har aldrig varit där. Kanske får skaffa barn snart, så att jag också får leka! Älskar bollhav! :)