fredag 11 april 2008

Mäss-layout!

Min DT-kollega Karin undrade om jag ville göra en LO till en tidning, som skulle delas ut på mässan i Göteborg (tror jag det var?). Det kändes jätteroligt att få vara med, så jag tackade ja! Såhär blev den:


Inte riktigt nöjd med helheten dock, tycker mer om vissa detaljer typ piprensar-blommorna. Det är nåt längst upp i vänster hörn som saknas, eller hur? Visst bara MÅSTE jag få sätta lite häftstift däri? ;-) Jag är liksom häftoman, det vet ni som kollat här tidigare :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den är jättefin, särskilt piprenseblommorna!! Fast jag tycker nog att det saknas en häftklammer någonstans. ;)

Trevlig helg!

Anonym sa...

Den här tyckte jag var riktigt läcker, föll mig i smaken direkt. Härligt lekfull stil du har på dina alster, mycket kul att titta på!