onsdag 2 april 2008

Bling bling!

Har frossat en del i MM:s lösa glitter/shimmer på sistone :) Här nedan har jag använt det på några thickers och brads. På anteckningskortet står bl a att W istället för att kasta brödet till änderna hellre äter upp det själv :)



Material: Fancy Pants Key Lime Pie Dainty (baksidan); Love Elsie Toby Metro; KI Pop Culture Lace CS Disco Ball Boogieboard; thickers Root Beer & Platforms; anteckningskort MME Experiment; band Love Elsie Big Ribbon & Prima Velvet lace mix; blommor Prima Baby Girl, Baby Boy och Rue 88; fotohörn KI Pop Culture Softies Red Corners, filtband Queen & Co Hearts Pink, filtcirklar Fancy Pants Sassy, brads MM, häftklamrar, svart ZIG-penna, akrylfärg.

Fler alster på temat kommer snart i Magdas blogg! Känner att jag verkligen måste berätta för er som inte redan vet, att allt nytt från ♥Sassafras Lass dök upp i Magdas shop idag - MUMMA!!! Fatta vad mycket snyggt dom har kommit med, jag tror jag svimmar :) Mitt hjärta slår allt lite extra snabbt när jag tittar på bilderna av dem, vill ha hem NU! ♥

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken underbar layout!!

Anonym sa...

OhMyGod, det här är en av dina finaste layouter någonsin. Och du gör sjukt mycket grymma saker.

Cecilia sa...

Jätteläcker layout. love it.