torsdag 10 april 2008

♥ MM:s Shimmer Kits ♥

Här kommer resterande DT-alster med MM:s lösa glitter/shimmer. För mig som älskar allt som glittar och blingar passar det som handen i handsken :) På första LO har jag använt det på alla brads:



På nästa layout
har jag istället blingat blommorna. Lite OT men se till att kolla in anteckningskortet från MME också, det är utformat som en shoppinglista! Tog ett foto när vi var och handlade, och när jag kom hem fyllde jag i listan, lite roligt :)


MATERIAL (utöver shimmer):

Papper: Bazzill Kraft, Bo Bunny Ella Butter Blossom och Enchanted, KI Pop Culture Lace CS Gossip Hazard
Dekorationer: thickers, dymo, anteckningskort MME Grocery List, fotohörn KI Pop Culture Softies Red Corners, stämplar Inque Boutique Birdie, band Prima Velvet lace mix, spets Melissa Frances Beige, blommor Prima Baby Boy, Steel Toe Mary & Sprites 2 Yellow, chipboard Rusty Pickle Wrong Turn, brads MM, akrylfärg, fluid chalk, svart/vit/rosa penna, häftklamrar

I Magdas blogg kan ni läsa mer om hur man GÖR för att få till det med glittret! So long!

2 kommentarer:

Emma sa...

Himla snyggt det blir med glitter!!

Nu är det inte många veckor kvar till DT- träffen! Ska bli så himla skoj att ses :o)

Anonym sa...

Läckra layouter!! Du inspirerar massor med dina tips och fina närbilder! :-)